Jornades i Concursos per a Enginyeria de Telecomunicació

Data de la notícia: 19-01-2011

El pròxim 17 de febrer de 2011, es desenvolupen les Jornades d'Innovació en Projectes Audiovisuals i Telecomunicació, destinades als estudiants d'Enginyeria Tècnica de Telecomunicació i el Grau en Enginyeria en So i Imatge.

L'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant, realitza cada any la Setmana Cultural, en la qual es proposen una sèrie d'activitats per als estudiants de les diferents titulacions d'Enginyeria i Arquitectura.

Durant la setmana cultural es realitzen les Jornades d'Innovació en Projectes Audiovisuals i Telecomunicació, destinades als estudiants d'Enginyeria Tècnica de Telecomunicació, especialitat en So i Imatge i el Grau en Enginyeria en So i Imatge.

Aquestes Jornades, es desenvolupen en dues contribucions, una la participació dels estudiants en Concursos i una altra, la presentació de diferents empreses del Sector Audiovisual i el Col·legi d'Enginyers Tècnics de Telecomunicació.

T'esperem el pròxim 17 de febrer de 2011 de 10:00 a 14:00 hores, en la Politècnica I.

Programa de las Jornadas 2011
Premios de los concursos de póster y propuestas JIPAT