Práctiques tutelades per a titulats universitaris

Data de la notícia: 12-01-2011

Logo Grande

La Fundació Universitat-Empresa ha obert la convocatòria 2011 de pràctiques tutelades per a titulats universitaris, a través dels seus programes CITIUS i OPTIMUS, amb sis places destinades a Enginyers Informàtics, Enginyers de Telecomunicació, Llicenciats en Dret i Llicenciats en Investigació i Tècniques de Mercat.

Les pràctiques, que tindran una durada de dotze mesos i es realitzaran en jornada completa i en la Comunitat de Madrid, compten amb una dotació que oscil·la entre els 780 i els 1.056 euros bruts mensuals, en funció de l'empresa receptora, a més d'una assegurança d'accidents i un segur d'assistència mèdica. A més, els candidats seleccionats cursaran el pla de formació de postgrau previst en el marc dels programes CITIUS i OPTIMUS.

www.fue.es