Taller 'Construeix i programa el teu propi robot'

Data de la notícia: 21-12-2010

Logo Grande

En aquest taller, es pretén introduir a aquells alumnes interessats al fascinant món de la robòtica, l'electrònica i els microcontroladors. A més, superant el curs, aconseguiràs 3 credits CECLEC de lliure elecció curricular. Aquest curs, es presentarà en dues parts. Una primera part en la qual es coneixerà l'estructura a construir, s'aprendran conceptes bàsics d'electrònica i s'aprendrà a soldar i muntar components electrònics PCB correctament. En la segona part, una vegada construït el nostre robot, es procedirà a programar i traure partit al mateix, mitjançant algorismes de control que empren els sensors integrats per a obtenir informació de l'entorn.

Malgrat que aquest taller està enfocat en una plataforma molt concreta i el principal objectiu serà divertir-nos, tingues en compte que tot el que aprengues ací, serà extrapolable a la teua futura vida laboral. La informàtica industrial és cada vegada més necessària, i les empreses requereixen, cada dia més, informàtics formats en aquest àmbit, amb coneixements sobre programació de microcontroladors, automatització i robòtica.