Secretaria Administrativa durant el període de vacances de Nadal

Data de la notícia: 17-12-2010

La unitat centralitzada es trobarà en la Facultat de Lletres

Durant el període de vacances de Nadal, la Secretaria de l'Escola Politècnica romandrà tancada. A partir de les 13 h. del dijous 23 de desembre, el programa informàtic no permetrà emetre certificats en els centres.
La unitat centralitzada, que estarà situada en la Secretaria de la Facultat de Lletres, únicament podrà emetre els següents certificats:

• Matriculació
• Acadèmic Personal
• Fitxa de l'alumne
• Família Nombrosa

27, 28, 29, 30 de desembre i 3, 4 i 5 de gener
Horari de 9:00 a 14:00 h
Tf.: 965 90 3448
Fax 965 90 3449

A més estaran dipositats durant aqueix mateix període i es podran arreplegar allí els certificats sol·licitats prèviament en la Secretaria de l'Escola Politècnica.
QUALSEVOL TERMINI ESTABLIT PER PART DE L'ADMINISTRACIÓ DEL CENTRE, QUE FINALITZE ENTRE EL 23 DE DESEMBRE I EL 5 DE GENER ES CONSIDERARÀ INHÀBIL, QUEDARÀ INTERROMPUT I TORNARÀ A COMPUTAR DE NOU DESPRÉS D'AQUESTA DATA.