Engegada del Sistema Integral de Seguretat en l'Edifici Politècnica IV

Data de la notícia: 09-12-2010

Reunió informativa: dilluns 13 de desembre a les 13 h. Saló d'Actes EPS-IV. Engegada: dimarts 14 de desembre.

Igual que fa unes setmanes va ocórrer en tres dels edificis adscrits a l'EPS, el pròxim 14 de desembre entrarà en funcionament el Sistema Integral de Seguretat (SiS) en la cambra i últim dels edificis del nostre centre (EPS-IV).

A partir d'aquesta data, per a accedir a determinades dependències de l'edifici fóra de l'horari habitual d'obertura serà necessari posseir una targeta de proximitat personalitzada, que pots arreplegar en l'Oficina de Seguretat de la UA, prèvia sol·licitud al Director del teu Departament.

Així mateix, i com ja es fera també en la primera fase d'implantació, se celebrarà una reunió informativa prèvia dilluns que ve 13 DE DESEMBRE A les 13 h. EN EL SALO D'ACTES D'AQUEST EDIFICI (EPS-IV).

Una salutació i gràcies per la teua col·laboració.

Sotsdirecció d'Infraestructures i Espais
Escola Politècnica Superior