21º Concurs Ibèric de Solucions Constructives PLADUR

Data de la notícia: 09-12-2010

Es comunica a tots els alumnes de la titulació d'Arquitectura que ja estan disponibles les bases i la informació corresponent a la convocatòria del 21º Concurs Ibèric de Solucions Constructives PLADUR, que en aquesta ocasió tracta el recer de pelegrins en el camí de Sant Jaume.

La documentació sobre el Concurs es podrà arreplegar en el despatx del professor José Antonio Maciá Ruiz (despatx 21, 1ª planta, Dpto. de Construccions Arquitectòniques) els dimarts, o en la consergeria de la Politècnica IV. També estarà disponible en la pàgina web de PLADUR, de manera que és accessible per als interessats.

El dia en què s'arreplegaran les propostes presentades serà el DILLUNS 11 D'ABRIL de 2011, entre les 11.00 i les 13.00, en el mateix despatx del professor José Antonio Macià Ruiz, no admetent-se propostes que no complisquen amb els formats de lliurament establits en les bases, ni que es lliuren amb posterioritat.