Lliurament d'articles per a la revista 05

Data de la notícia: 03-12-2010

Hem fixat data límit per a lliurar el teu article per a la revista 05. Es tracta del 31 de gener. Fins llavors tens temps de participar.

De què pots parlar? Qualsevol tema sobre l'Escola, la Universitat, opinions, un tema general relacionat amb la teua titulació, … També pots entrevistar a algun professional, egressat, explicar-nos la teua història d'Erasmus, parlar-nos sobre algun premi guanyat. Potser una anàlisi sobre la situació actual del teu sector siga una altra opció… En fi tu saps ben el que pot interessar en el teu entorn.

¡¡Anima't i participa!! A més recorda que et donarà punts per al concurs de la Xbox http://revista.eps.ua.es/index.php/premios-p04/bases

revista[arrova]eps.ua.es