Notes definitives per a l'accés als cursos d'adaptació

Data de la notícia: 22-11-2010

Han sigut publicades les notes definitives per a l'accés als cursos d'adaptació al Grau en Enginyeria d'Edificació i al Grau en Enginyeria Civil.

En la següent adreça podràs trobar la teua nota definitiva per a l'accés als cursos d'adaptació al Grau en Enginyeria d'Edificació i al Grau en Enginyeria Civil.

Data de publicació de les notes provisionals: 9 de novembre de 2010
Període d'al·legacions: del 9 al 19 de novembre de 2010
Data de publicació de les notes definitives: 22 de novembre
Període de matriculació: del 24 de novembre al 3 de desembre en la secretaria de l'edifici I de la EPS

Podrà consultar les llistes completes amb les notes en els taulers d'anuncis de l'edifici I de la EPS.

Curs d'adaptació semipresencial: Donat l'alta demanda del curs d'adaptació es va a sol·licitar la realització d'una edició semipresencial que es realitzaria durant el primer semestre del curs 2011-2012. S'obrirà, si escau, un nou termini de preinscripció.