La EPS torna als instituts

Data de la notícia: 17-11-2010

Logo Grande

Vam reprendre les xarres col·loqui sobre 'La nova Universitat' en els instituts de la província

Tornen les "Xarres Col·loqui sobre la nova Universitat" durant el curs 2010-2011. La EPS torna a engegar la seua acció divulgadora per a la promoció del nou accés a la Universitat i dels graus impartits per aquesta Escola.

Les pròximes cites per a aquestes xarres col·loqui seran:

• 17 de desembre de 2010 a les 13:15h :  IES Cap de L'Aljub (SantaPola)
  • 12 de gener de 2011 a les 13:00h: IES Antonio Sequeros (Almoradí)

Com a novetat, enguany els instituts, si així ho prefereixen poden rebre la xarrada en les nostres instal·lacions de l'Escola, amb un circuit pels diferents edificis i laboratoris de la mateixa. La pròxima visita al nostre centre serà:

• 20 de gener de 2011 a les 9:30h: IES Tirant Lo Blanc (Elx)

Els temes principals de la xarrada, a més d'un extens temps per a preguntes i reflexions, seran:

• El nou sistema d'accés a la universitat
  • L'Espai Europeu d'Educació Superior i els nous graus en la Universitat d'Alacant
  • Els nous títols de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant