Curs CECLEC de 'Càlcul d'estructures amb TRICALC'

Data de la notícia: 15-11-2010

Logo Grande

El pròxim mes de Desembre se celebrarà en la Universitat d'Alacant un curs CECLEC de 'CÀLCUL D'ESTRUCTURES AMB TRICALC'. El programari de càlcul i comprovació d'estructures TRICALC gaudeix d'una àmplia implantació en el nostre país pel que aquesta activitat és de gran interès per a alumnes dels últims cursos de les titulacions d'Arquitectura, Arquitectura Tècnica, Enginyeria de Camins, Canales i Ports, Enginyeria Tècnica d'Obres Públiques, Enginyeria Geològica i Enginyeria Química.

Càlcul d'estructures amb TRICALC

Curs CECLEC equivalent a 2 crèdits de lliure elecció. Organitzat pel Departament de Eng. de la Construcció, Obres Públiques i Infr. Urbana

Dirigit a alumnes d'últims cursos de les titulacions d'Arquitectura , Arquitectura Tècnica, Enginyeria de Camins, Canales i Ports, Enginyeria Tècnica d'Obres Públiques, Enginyeria Geològica i Enginyeria Química.

Durada del curs: 20 hores.

Dates de celebració: dies 14, 15, 16 i 17 de desembre.

Horari de celebració: vesprades de 16:00 a 21:00 (dies 14 i 16) i matins de 9:00 a 14:00 (dies 15 i 17).

Lloc de matriculació: Secretaria del Departament de Eng. de la Construcció, Obres Públiques i Infr. Urbana.

Període de matriculació: fins al dilluns 13 de desembre a les 13:00 h

Preu de matrícula: 140,00 €

Observacions:

• ARKTEC S.A. posarà a la disposició dels alumnes matriculats en el curs una “Llicència Arktec Estudiant” per a poder fer ús acadèmic del programa de càlcul d'estructures TRICALC.
  • Es recomana que els alumnes matriculats que disposen d'ordinador portàtil, ho porten per a treballar amb ell durant el curs.

Més informació en la Secretaria del Departament organitzador o per correu electrònic a borja.varona@ua.es