Conferencies Llicències en l´era Multimèdia

Data de la notícia: 10-11-2010

Divendres 12 de novembre de 2010.

Divendres que ve 12 de novembre a les 17.00 hores, tindrà lloc la Conferència Llicencies en l'era Multimèdia, en l'Espai CAMON, Av. Ramón y Cajal, 5, d'Alacant.

Es tractaran temes tals com ¿Què són les llicències Creative Commons?¿quin tipus de llicències es poden usar?¿com li les aplique a la meua obra?¿sota quines condicions? Tot açò moderat per David Gómez Fontanills.

David Gómez Fontanills és llicenciat en Belles arts per la UB i Màster en Societat de la Informació i el Coneixement i DEA en Antropologia Social per la UOC. Combina l'activitat docent, la investigació, la pràctica artística i la consultoria wiki. Col·laborador docent i autor de material didàctic per als estudis de multimèdia de la UOC. Membre del col·lectiu artístic TAG Taller d'Intangibles des de 1996. Des de 2009 també forma part de la consultora de projectes de base wiki WikiWorks.com.

Podeu trobar tota la informació en el següent enllaç: