Seminari Tècniques d'estudi per a Universitaris de la EPS

Data de la notícia: 08-11-2010

Logo Grande

Saps quant temps seguit pots estar estudiant ¿Saps com estudiar sense aclaparaments i obtenir millors resultats? Saps com fer entendibles les classes que trobes dif­icils? Saps evitar que se t'obliden els temes? Vols lliurar les pràctiques a temps i gaudir de l'oci? Saps com sentir-te satisfet estudiant en la EPS? En el seminari sobre Tècniques d'Estudi per a Universitaris intentarem donar resposta a aquestes preguntes i una altra més que ronden el teu cap, mentre estudies la teua carrera en la EPS.

Des del Pla d'Acció Tutorial de la EPS s'ha organitzat un taller sobre "Tècniques d'estudi per a Universitaris de la "EPS" i en el qual podrà participar qualsevol alumne i professor de l'Escola. Per a poder assistir serà necessari inscriure's en el següent enllaç pel que necessites el teu USUARI i CONTRASENYA de l'EPS:

Més informació:

Data: 15 de Novembre de 2010

Hora: de 12:00 a 15:00

Lloc: Saló d'actes de Politècnica I

Ponent: Domingo Martínez (Centre de Suport a l'Estudiant)