Matrícula homologació títols estrangers

Data de la notícia: 05-11-2010
Visites: 1942

PROVES D'APTITUD PER A la REALITZACIÓ DELS REQUISITS FORMATIUS COMPLEMENTARIS PREVIS A l'HOMOLOGACIÓ DE TÍTOLS ESTRANGERS D'EDUCACIÓ SUPERIOR CURS 2010/11

• TERMINI: del 2 al 12 de novembre de 2010 tots dos inclusivament

• LLOC: Secretaria de l'Escola Politècnica Superior (edifici I) - HORARI: matins de dilluns a divendres, de 09:00 a 14:00 h. i els dimarts i dijous a la vesprada, de 15:00 a 17:00 h.

• PROCEDIMENT DE MATRÍCULA: l'aspirant haurà d'emplenar una sol·licitud i lliurar la següent documentació:

a. Original i fotocòpia, per a la seua acare, de la resolució del ministeri on consten les manques formatives que ha de superar i que es trobe en termini
b. Fotocòpia del DNI, passaport o NIE.
c. Dues fotografies
d. Imprès de sol·licitud de la Targeta d'Identificació Universitària
i. Còpia del pagament de la taxa corresponent d'acord al decret de taxes de la Generalitat Valenciana, en cas de ser admès.
f. Certificat, si escau, d'altres universitats on hagen superat algun dels requisits formatius complementaris recollits en la resolució.