Conferencia 'Tecnologia i Xarxes Socials'. Dijous 28 d´octubre. SALÓ D´ACTES POLITÈCNICA IV

Data de la notícia: 26-10-2010
Visites: 2081

Dijous 28 d'octubre de 2010 a les 13.00 hores.

Dijous que ve dia 28 d'octubre de 2010 a les 13.00 hores, tindrà lloc en el Saló d'Actes de l'Escola Politècnica Superior IV, la conferencia "Tecnologia i Xarxes Socials", organitzada per l'empresa Solid Quality Mentors(SolidQ), en col·laboració amb l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant.

SolidQ, és una empresa consultora que realitza treballs de recerca, i compte, entre els seus membres amb molts ex-alumnes de l'Escola Politècnica, sis dels quals estan realitzant la seua tesi doctoral en aquesta Universitat.

Un dels projectes d'investigació amb més projecció social, és el que s'està duent a terme en aquests moments, a través del com, s'utilitza tecnologia de mineria de dades per a analitzar les xarxes socials, tals com facebook, twitter, etc., amb la finalitat de descobrir el comportament dels usuaris d'aquestes xarxes i així extraure les conclusions que siguen rellevants per a la seua utilització comercial i empresarial.

Vos esperem!