Incidències en aules edifici EPS-IV i activitats dissabtes

Data de la notícia: 05-10-2010

Noves mesures de seguretat adoptades i realització d'activitats els dissabtes en l'edifici

Benvolgut/da company/a:

A causa dels recents furts d\\\'equipament en les aules de l\\\'edifici EPS-IV, s\\\'han donat instruccions al personal de consergeria perquè les aules romanguen tancades en tot moment mentre no hi haja activitat en elles, realitzant-se rondes periòdiques per l\\\'edifici.

Per açò, et demane que en el cas d\\\'abandonar l\\\'aula de teoria prematurament o temporalment durant l\\\'horari en què la tens assignada ho comuniques al personal de consergeria perquè procedisca al seu tancament. Així mateix, si en acudir a l\\\'aula assignada aquesta es trobara tancada per no existir activitat docent anterior, hauràs d\\\'avisar a consergeria perquè procedisquen a la seua obertura.

Així mateix, pose en el teu coneixement que en el cas de necessitar espais d\\\'aquest edifici per a realitzar activitats el dissabte al matí, hauràs de comunicar-ho abans del dijous (inclusivament) perquè la consergeria de l\\\'edifici tinga constància de la mateixa.

Des de l\\\'EPS esperem que aquestes mesures contribuïsquen a reduir aquestes incidències. Agraïm encaridament la teua col·laboració per a evitar nous incidents i facilitar les activitats que es desenvolupen dins de l\\\'edifici.

Sotsdirecció d\\\'Infraestructures i Espais
Escola Politècnica Superior