Constitució del Consell General de Col·legis d´Enginyeria en Informàtica

Data de la notícia: 22-09-2010

Elecció de la primera Junta de Govern que engegarà el nou òrgan que representa a la professió d'Enginyeria Informàtica.

Dissabte passat 18 de Setembre s'ha celebrat a Madrid l'Assemblea Constituent del Consell General de Col·legis Oficials d'Enginyeria en Informàtica, donant compliment a la Llei 20/2009 de creació d'aquest òrgan.

L'Assemblea General, formada per representants de tots els Col·legis existents ha triat als membres de la Junta de Govern que serà l'encarregada d'engegar el nou òrgan que ostenta la representació oficial de l'Enginyeria en Informàtica a nivell nacional.

Amb la celebració d'aquesta Assemblea i l'elecció del seu òrgan de Govern queda constituït el Consell General que comença a estar operatiu.

Podeu consultar la notícia en el següent enllaç: