Inauguració Activitats Enginyeria Multimèdia - Camon

Data de la notícia: 22-09-2010

Logo Grande

Ahir va tenir lloc la inauguració d'una sèrie d'activitats i xarrades, fruit de la col·laboració de Camon i l'Escola Politècnica Superior, relacionades amb el nou Grau en Enginyeria Multimèdia.

Juan Carlos Server, Director d'Informàtica de la CAM i Fernando Llopis, Diector de l'Escola Politècnica de Superior de la Universitat d'Alacant, van anar els encarregats d'inaugurar aquestes activitats i donar pas a la primera d'elles, a càrrec de Quelic Berga Carreras, Dissenyador Interactiu i Assessor.

Camon 1

Aquesta setmana passada han començat, juntament amb tots els estudis de la Universitat d'Alacant, els nous estudis de la titulació d'Enginyeria Multimèdia dins de l'Escola Politècnica Superior.  Des de l'Escola  estem preocupats, no solament per la formació intel·lectual en els continguts de l'enginyeria dels nostres alumnes, sinó també en la necessitat d'obrir als alumnes la ment cap a un altre tipus d'activitats, que d'alguna forma, de manera complementària, en paral·lel, etc. poden ser d'interès per a ells. També, perquè sàpien para què estan estudiant aquestes assignatures, que en algun moment poden ser més o menys dures.

Per a açò s'ha preparat, al costat de la gent de *Camon, un paquet d'activitats, que totes les setmanes pràcticament, des d'ara fins a final de curs, detenint-se de tant en tant en els períodes d'exàmens corresponents i quan el treball estrenya, van a anar desgranant tant estudis de casos, com a exemples pràctics o fins i tot tallers concrets de maneig de tecnologies. Aquestes activitats van a anar aportant continguts que d'alguna forma amplien el que estan aprenent en les diferents assignatures que formen el títol.

Esperem que tot açò vaja en crescendo, és a dir, que els alumnes ens diguen en què estan interessats i què els agradaria veure en el futur, tenim un pla preparat, però els plans estan fets per a canviar-los.

El video de la notícia està ja disponible:

Camon 2