IX Concurs d'Estructures

Data de la notícia: 21-09-2010

Universitat d'Alacant

Comença un nou curs, amb ell s'engega el Concurs d'Estructures en la seua NOVENA EDICIÓ que tradicionalment ve organitzant la Universitat d'Alacant.

Es mantenen per a aquesta ocasió els mateixos premis que l'any anterior amb les seues quanties econòmiques, però utilitzant-se nous materials per a la construcció de les estructures.

Esperem que els participants s'il·lusionen en aquesta nova edició i aconseguisquen amb les seues pròpies mans i enginy construir estructures que siguen capaces de resistir diverses vegades el seu pes propi.

Agraïment especial a tots els organismes i empreses col·laboradores del concurs.

PARTICIPANTS:

• Alumnes matriculats en ESTRUCTURES D'EDIFICACIÓ I (3er curs, Arquitectura), ESTRUCTURES D'EDIFICACIÓ II (4º curs, Arquitectura), MECÀNICA DELS MITJANS CONTINUS (4º curs, Enginyer de Camins), RESISTÈNCIA DE MATERIALS I CÀLCUL D'ESTRUCTURES (2º curs, Obres Públiques) i ESTRUCTURES DE L'EDIFICACIÓ-ESTRUCTURES METÀL·LIQUES (2º curs, Arquitectura Tècnica).

PREMIS:

•  1er premi: 150 euros + 1 punt de la qualificació final en l'assignatura i un exemplar del lliure Raó i Ser dels Tipus Estructurals (I. *Torroja).
  •  2º premi: 100 euros + 1 punt de la qualificació final de l'assignatura.
  •  3er premi: 50 euros + 0.7 punts de la qualificació final de l'assignatura.

TERMINI I BASES COMPLETES:

- El termini d'inscripció finalitza el 30 de juny de 2011. Per a més informació sobre les bases d'aquest concurs, enviar un correu electrònic a: jc.pomares@ua.es

ORGANISMES I EMPRESES COL·LABORADORES EN L'IX CONCURS D'ESTRUCTURES:

Empresas colaboradoras