Indicacions primer dia alumnes de nou ingrés i horario personalitzat

Data de la notícia: 10-09-2010

Dilluns que ve 13 comencen les classes en l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant. Per a consultar els horaris de classe tens les següents possibilitats:

Web de la Universitat d'Alacant: En els següents enllaços podràs trobar els horaris. Selecciona “Pla d'Estudis->Formació Bàsica o Obligatòria->¿Selecciona una assignatura?->Horaris i Matrícula”
Enginyeria de l'Edificació (amb el desplegable “Node Inicial = Inici”)
Enginyeria Civil (amb el desplegable “Node Inicial = Inici”)
Enginyeria Informàtica
Enginyeria en So i Imatge (amb el desplegable “Node Inicial = Inici”)
Enginyeria Multimèdia
Enginyeria Química
En les lletres d'inici i fi de cada grup s'entén que les lletres de finalització de grup no estan incloses. Exemple “des de cognom DT. fins a cognom PB” PB no està inclòs en el grup.

Web de l'Escola Politècnica Superior: www.eps.ua.es. En els següents enllaços podràs trobar els horaris
Enginyeria de l'Edificació
Enginyeria Civil
Enginyeria Informàtica
Enginyeria en So i Imatge
Enginyeria Multimèdia
Enginyeria Química

Horari personalitzat: Ací pots introduir el teu DNI per a obtenir un horari personalitzat. L'assignació de grups d'aquest horari té CARÀCTER INICIAL atès que el procés de matricula no ha finalitzat.

Taulons: En l'edifici I de la EPS, on es troba la secretaria del centre, i en Politècnica IV disposes d'horaris en paper en els taulons.
Acte de presentació: A més, hem preparat una sessió de presentació dilluns que ve 13 a les 11h al matí i a les 16,30h a la vesprada que tindrà lloc en el Saló d'Actes de l'Aulari II per a informar-te de tots els detalls i resoldre qualsevol dubte.
Una salutació

Fernando Llopis Pascual