Començament de l'activitat docent de l'aulari II el dimarts 14

Data de la notícia: 08-09-2010

L'activitat docent prevista en l'Aulari II començarà el dia 14 de setembre, sense afectar a la celebració de l'acte de presentació de la EPS que serà el dilluns 13.

Seguint instruccions del Vicerectorat d'Ordenació Acadèmica i Vicerectorat d'Alumnat, comuniquem que amb motiu de la celebració de les proves d'accés a la universitat durant els dies 9 a 13 de setembre, l'activitat docent prevista en l'Aulari II començarà el dia 14 de setembre.

Aquesta situació no afecta a la celebració de l'acte de presentació de la EPS que tindrà lloc com estava previst el dilluns 13 a les 11h al matí i a les 16,30h a la tarda, en el saló d'actes de l'aulari II.