Llista definitiva d'admesos en el curs d'adaptació al Grau d'Imatge i So

Data de la notícia: 07-09-2010

La matrícula es realitzarà des de campus virtual del 8 al 17 de setembre. Si no coneixes la teua contrasenya hauràs de passar abans per la secretaria de l'Escola Politècnica.

Llista admesos

S'obrirà un segon termini de prescripció del 8 de setembre al 6 d'octubre.
Per a realitzar la preinscripció haurà d'emplenar el següent formulari

Una vegada introduïts les dades haurà d'imprimir el formulari i lliurar-ho amb la següent documentació en secretaria de l'EPS:

• Fotocopia DNI
  • Fotocòpia del Títol o taxes d'expedició del títol i fotocòpia de certificat acadèmic de la titulació que li dóna accés, o fitxa informativa segellada pel centre d'origen si es tracta d'estudis de la Universitat d'Alacant.
  • Fotocòpia del Títol o taxes d'expedició del títol i fotocòpia de certificat acadèmic d'altres titulacions oficials afins de grau o *master, o fitxa informativa segellada pel centre d'origen si es tracta d'estudis de la Universitat d'Alacant.

(Adjuntar els originals a les fotocòpies per a la seua acare).

La llista d'admesos del segon termini de preinscripció es publicarà el 7 d'octubre, i la matrícula es realitzarà del 8 al 13 d'octubre.