Petició de súplica per a continuació d'estudis

Data de la notícia: 29-07-2010

De l'1 al 7 de setembre

Els alumnes de primer curs matriculats per primera vegada en 2009/10 que no hagen aprovat cap assignatura podran sol·licitar la súplica per a  continuar estudis mitjançant aquest formulari web, que estarà habilitat de l'1 al 7 de setembre. En cas que es concedisca la súplica sempre serà per a iniciar la nova titulació de grau.

Hauran d'emplenar el FORMULARI, imprimir-ho i presentar-ho en el REGISTRE de l'Escola Politècnica Superior juntament amb els DOCUMENTS que justifiquen el baix rendiment acadèmic (certificats mèdics, contracte de treball o nòmines, circumstàncies familiars, etc).

Per a emplenar el FORMULARI, s'haurà d'accedir amb l'usuari i password de l'EPS. Per a qualsevol problema amb l'usuari comunique-ho a través del contactar.

Formulari de sol·licitud