Premi Quart Accésit Concurs BIArch d´Arquitectura

Data de la notícia: 23-07-2010

Carlos Chillerón Filoso, alumne de la EPS, guanyador del Quart Accésit.

El passat 7 de juliol de 2010 es va reunir el jurat constituït per membres del Consell de Direcció del Barcelona Istitute of Architecture_BIArch_ per a atorgar els premis del primer concurs PFC.

Donat l'èxit de la convocatòria i l'excel·lent qualitat dels PFC rebuts, el Consell de Direcció del BIArch va decidir ampliar el premi amb 3 finalistes i 5 accésits.

Carlos Chillerón Filoso, alumne d'Arquitectura de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant, ha resultat merescut Quart Accésit per l'excel·lent qualitat de la seua PFC titulat "Pla de (re)activació de recursos llacunes de Ruidera", els tutors de les quals del projecte han estat els professors d'aquesta Escola, Franciso Javier Leiva Ivorra i Iván Capdevila Castellanos.