Summer Cup 2010: Torna el Machine Dance a la Universidad de Alicante

Data de la notícia: 07-07-2010

Logo Grande

No et perdas el millor torneig de Machine Dance de l'estiu, amb 400 € en premis! Inscriu-te ara!

El Machine Dance torna a la Universitat d'Alacant dissabte que ve, 17 de juliol de 2010 a les 10:00h amb la celebració de la Summer Cup 2010. El torneig tindrà lloc en la Sala d'Aeròbic del pavelló poliesportiu de la Universitat d'Alacant i contarà amb 400 € en premis i 3 modalitats de joc individual: premier, amateur i magic.

La Summer Cup 2010 és un torneig amb moltes novetats i sorpreses pensat tant per als que vulgueu recuperar la vostra forma com jugadors de Machine Dance, com per a tots aquells que vulgueu iniciar-vos. Per primera vegada en molt temps, aquest torneig enfrontarà a jugadors de totes les categories uns contra altres, sent els propis resultats qui duguin a cada jugador a la modalitat que els correspongui. A més, tots els assistents estareu convidats a beguda i tentempies, perquè no us fallin les forces.

Us esperem el dissabte 17 de juliol en el pavelló poliesportiu de la Universitat d'Alacant. Aquí teniu un resum de tot el que us espera:

• Inscripció gratuïta
  • 400€ en premis
  • Beguda i tentempies gratis per a tots els participants
  • 3 modalitats, 4 premis per modalitat
  • 48 places disponibles
  • Sortejos sorpresa entre els participants

Més informació i inscripcions.

Organitza: Cheesetea