Assemblea Extraordinària Col·legi I.T. d´Obres Públiques

Data de la notícia: 09-06-2010

Dijous 10 de juny a les 18.00 hores en el Saló d'Actes de l'Escola Politècnica Superior I.

Dijous que ve 10 de juny, a les 18:00 h. en el Saló d'Actes de l'Escola Politècnica Superior I, tindrà lloc una Assemblea Extraordinària del Col·legi d'Enginyers Tècnics d'Obres Públiques.
L'Assemblea estarà presidida pel President Nacional, D. Gonzalo Meneses Martín, que al seu torn és President del INITE i membre de la ANECA.

Els temes a tractar en l'assemblea seran:

1. Informe de la nova Titulació d'Enginyeria Civil.
2. Informe de la situació creada en els Col·legis Professionals per aplicació de la Llei Ómnibus i possibles alternatives de solucions.
3. Propostes de la Zona d'Alacant dirigides al Consell, referents a la situació futura del nostre Col·legi.

Us esperem!