Curs d'estiu 'Tecnologies de la Informació, les Comunicacions i el Control (TICC) per a l'autonomia personal'

Data de la notícia: 27-05-2010

Logo Grande

Professionals de reconegut prestigi participaran en les xarrades, tallers i taules redones. Així mateix, s'inclouen visites a instal.lacions i diverses demostracions de tecnologia. 26-30 de juliol de 2010 3 crédits de lliure configuració

La situació de la societat actual amb un envelliment progressiu de la població i els drets reconeguts de les persones amb diversitat funcional, fan necessària l'oferta de nous serveis. Aquesta situació està acompanyada per un avanç en les tecnologies de la informació, les comunicacions i el control (TICC). Per açò, en l'actualitat es planteja l'aplicació d'aquestes tecnologies per a promoure una vida i envelliment independents el major temps possible. La implantació de la telefonia i computació mòbil, d'internet, de nous sistemes d'interacció persona-computador està permetent el desenvolupament d'entorns intel·ligents que permeten assistir en la vida quotidiana d'aquestes persones.

És aquesta un àrea multidisciplinària, on participen experts en tecnologies de la informació, les comunicacions i el control, ciències de la salut, treball social, teràpia ocupacional,… No obstant això, no existeix la formació específica en cap dels estudis universitaris relacionats. Per açò, es pretén que aquest curs servisca de complement a la formació de cadascun d'aquests col·lectius.

Professionals de reconegut prestigi participaran en les xarrades, tallers i taules redones. Així mateix, s'inclouran diverses demostracions de tecnologia.

Dates: 26-30 de juliol de 2010

3 crèdits de lliure configuració.

Preu: 80 euros (estudiants i aturats), 100 euros (professionals)