Solemne Acto de Graduación Curso 2008-09

Data de la notícia: 09-11-2009

Com ja és tradició en l'Escola Politècnica Superior l'últim divendres del mes de novembre se celebra el Solemne Acte de Graduació per als egresats en el curs 2008/2009 en les diferents titulacions del centre (Arquitectura, Arquitectura Tècnica,Enginyeries Informàtiques, Enginyeria Tècnica d'Obres Públiques, Enginyeria Tècnicade Telecomunicació, Enginyeria de Camins, Canales i Ports). Enguany serà el pròxim dia 27 de novembre en el Paranimf de la Universitat d'Alacant, a les 19:00 hores.

També s'organitzarà un sopar de germanor per a aqueixa mateixa nit.

Nota de premsa:

Està previst que després de finalitzar l'acte de graduació es faça una fotografia de grup que serà publicada en premsa al costat dels noms dels recent egresats. Per favor, si eres alumne recent egresat i has confirmat la teua participació en l'acte, però no desitges figurar en aqueixa llista que podrà ser publicada en premsa, comunica'ns-el enviant un correu electrònic.

Per a ampliar la informació pots escriure'ns a graduacion@eps.ua.es o cridar al 965903400 extensió 3333, (Adelardo).

Per a ampliar la informació pots escriure'ns a o cridar al 965903400 extensió 3333, (Adelardo).

Una cordial salutació

Fernando Llopis Pascual