Presentación de los nuevos grados de la Escuela Politécnica Superior

Data de la notícia: 15-10-2009

Dijous 22 d'octubre a la 13:00 en el Saló d'Actes d'Òptica (edifici al costat de l'Escola Politècnica Superior IV)

Benvolgut alumne/a:

Dijous que ve 22 d'octubre a les 13:00 es realitzarà en el saló d'actes d'Òptica (edifici al costat de l'Escola Politècnica Superior IV) la presentació dels nous títols de grau de l'Escola Politècnica Superior que s'implantaran a partir del curs 2010/11. En la mateixa s'indicaran tant les característiques dels nous títols així com la seva possible incidència en els estudiants dels títols actuals. Aquesta sessió s'iniciarà amb una part comuna a tots els graus per a després en diferents sales detallar les especificitats de cadascun dels títols. L'objectiu és resoldre quantes dubtes tingueu sobre impacte de la implantació dels nous títols, i per això a fi de poder atendre les teves preguntes amb la major precisió s'ha posat en servei una pàgina web on ens puguis anticipar els teus dubtes:

Agraint anticipadament la vostra col·laboració us vam pregar encaridament la vostra assistència.

Una salutació

Fernando Llopis Pascual