Curso de verano 'Tecnologías de la Información, las Comunicaciones y el Control (TICC) para la promoción de la autonomía personal'

Data de la notícia: 05-05-2009

20-24 de juliol de 2009 - 3 crèdits de lliure configuració.

La situació de la societat actual amb un envelliment progressiu de la població i els drets reconeguts de les persones amb diversitat funcional, fan necessària l'oferta de nous serveis. Aquesta situació està acompanyada per un avanç en les tecnologies de la informació, les comunicacions i el control (TICC). Per això, en l'actualitat es planteja l'aplicació d'aquestes tecnologies per a promoure una vida i envelliment independents el major temps possible. La implantació de la telefonia i computació mòbil, d'internet, de nous sistemes d'interacció persona-computador està permetent el desenvolupament d'entorns intel·ligents que permeten assistir en la vida quotidiana d'aquestes persones.

Es aquesta un àrea multidisciplinar, on participen experts en tecnologies de la informació, les comunicacions i el control, ciències de la salut, treball social, teràpia ocupacional,… No obstant això, no existeix la formació específica en cap dels estudis universitaris relacionats. Per això, es pretén que aquest curs serveixi de complement a la formació de cadascun d'aquests col·lectius.

Professionals de reconegut prestigi participaran en les xerrades, tallers i taules rodones. Així mateix, s'inclouran diverses demostracions de tecnologia.

20-24 de juliol de 2009.

3 crèdits de lliure configuració.

Preu: 80 euros (estudiants i aturats), 100 euros (professionals)

Enlace: https://www.ua.es/es/grupo/gtticcass/curso_verano2009/index.html