Comunicat 5.- Presentació de candidatures

Data de la notícia: 06-03-2009

Comunicat 5.- Presentació de candidatures

COMUNICAT DE LA JUNTA ELECTORAL DE L'ESCOLA POLITÈCNICA SUPERIOR

La Junta Electoral de l'Escola Politècnica Superior comunica que:

1. Segons preveu el calendari electoral, el termini de presentació de candidatures és del 9 de març de 2009 al 13 de març de 2009 .

2. El nombre de representants que es triarà en per a cadascun dels col•lectius és el qual s'indica en el comunicat anterior de la Junta Electoral de l'EPS.

3. Candidatures individuals
Les persones interessades a presentar candidatura individual hauran de fer-lo a través del Registre General de la Universitat, preferentment a través del registre auxiliar situat en l'edifici I de l'Escola Politècnica Superior, emplenant la instància corresponent .

Instància Candidatures individuals

4. Candidatures d'agrupacions.
Les persones interessades a presentar candidatures d'agrupacions hauran de fer-lo a través del Registre General de la Universitat, preferentment a través del registre auxiliar situat en l'edifici I de l'Escola Politècnica Superior, emplenant la instància corresponent .

Instáncia Candidatures d'agrupacions

Alacant, 6 de març de 2009.

El Secretari de la Junta Electoral de l'EPS
Adelardo Victoria Montero