Comunicat 3. Publicació de censos definitius

Publicació de censos definitius

COMUNICAT DE LA JUNTA ELECTORAL DE L'ESCOLA POLITÈCNICA SUPERIOR
PUBLICACIÓ DE CENSOS DEFINITIUS

La Junta Electoral de l'Escola Politècnica Superior comunica que:

S'han publicat els censos definitius per a les eleccions al Claustre de l'Escola Politècnica Superior. Els censos poden consultar-se en la pàgina web de les eleccions al Claustre de la *EPS 2009, a través de la pàgina principal de l'Escola Politècnica Superior.

Amb la finalitat de vetlar per la protecció de dades de caràcter personal, tenint en compte l'article 21.1 del Reglament Electoral de la Universitat, els articles 39.2 i 41.2 de la Llei Orgànica 5/1985, de 19 de juny, del règim electoral general, aplicables supletòriament, i el contingut de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, la Junta Electoral de l'Escola Politècnica Superior ha acordat la consulta informàtica individualitzada dels censos electorals a través de la pàgina principal de la EPS.

Si troba algun problema tècnic o de qualsevol altra índole per a accedir al cens en la forma indicada, pot sol•licitar en la secretaria d'adreça (edifici I de l'Escola Politècnica Superior) la visualització de les seues dades, prèvia identificació del DNI, permís de conduir o TIU, i si es tracta d'estrangers, amb el passaport o NIE, segons el document la numeració del qual utilitze per a entrar en el Campus Virtual.
Així mateix, pot contactar amb la Junta Electoral de la EPS, per a qualsevol tipus d'incidència, (extensió 3333), o en la seu de la mateixa, en l'Edifici I de l'Escola Politècnica Superior (Secretaria de direcció).

Consulta del cens definitiu (enllaç)

Alacant, 6 de març de 2009.

El Secretari de la Junta Electoral de l'EPS
Adelardo Victoria Montero