Comunicat 1. Eleccions Claustre 2009

Data de la notícia: 27-02-2009

Comunicado 1. Elecciones Claustro 2009

COMUNICAT DE LA JUNTA ELECTORAL DE L\'ESCOLA POLITÈCNICA SUPERIOR

Després de convocar el Claustre de l\'Escola Politècnica Superior eleccions al Claustre de l\'Escola en sessió de data 25 de febrer de 2009, la Junta Electoral de la EPS comunica el següent:

1. COMPOSICIÓ DE LA JUNTA ELECTORAL

La Junta Electoral de l\'Escola Politècnica Superior ha quedat constituïda el dia 27 de febrer de 2009 i està formada per:

Membres a temps complet del professorat pertanyent als cossos docents universitaris

Eva María García Alcocel (Presidenta)
Antonio Pérez Carrió

Estudiants

Pablo Tejeda Melero
Álvaro Belvis Quiles

Personal d’administració i serveis

Adelardo Victoria Montero (Secretari)
Germán Santacruz Martínez

2. SEU DE LA JUNTA ELECTORAL

Ubicació de la seu de la Junta Electoral:
Edifici I de l\'Escola Politècnica Superior
Secretaria de Direcció

Horari de atenció: de 12 a 14 h
Ext. Tel.: extensió 3658
Correu electrònic: junta.electoral@eps.ua.es

3. COMUNICATS I ACORDS

Els comunicats i acords de la Junta Electoral de la EPS que hagen de ser difosos, ho seran a través de la web de la Junta Electoral de la EPS, a la qual es podrà accedir a través de la pàgina principal de l\'Escola Politècnica Superior, així com per mitjà dels taulers d\'anuncis situats en l\'edifici I i IV de l\'Escola Politècnica Superior.

4. ACORD RESPECTE AL CENS

La Junta Electoral de la EPS ha acordat ordenar l\'exposició pública del cens electoral provisional per a l\'elecció del Claustre de la EPS, d\'acord amb el calendari electoral aprovat pel claustre de la EPS amb data 25 de febrer de 2009.

L\'exposició pública serà del 27 de febrer al 5 de març de 2009, mitjançant accés personalitzat a través de la web. Els membres de l\'Escola Politècnica Superior que ho desitgen podran realitzar la consulta en la secretaria d\'adreça (edifici I de l\'Escola Politècnica Superior), prèvia identificació. En el mateix termini es podran presentar les reclamacions contra el cens que fossin oportunes.

Alacant, 27 de febrer de 2009