Acto de Inauguración del 25 Aniversario de las titulaciones de Ingeniería Informática y Arquitectura Técnica

Data de la notícia: 18-02-2009

L'Acte d'Inauguració del 25 Aniversari de les titulacions d'Enginyeria Informàtica i Arquitectura Tècnica, se celebrarà el pròxim 25 de febrer del 2009 en el Saló d'Actes de l'Escola Politècnica Superior (Edifici I) a les 18'00 hores.

Estimat/da amic/a,

Tenim el gust d'invitar-te a l'Acte d'Inauguració del 25 Aniversari de les titulacions d'Enginyeria Informàtica i Arquitectura Tècnica, que se celebrarà el pròxim 25 de febrer del 2009 en el Saló d'Actes de l'Escola Politècnica Superior (Edifici I) a les 18'00 hores, on també es procedirà a l'entrega del Premi "Membre d'Honor de l'Escola Politècnica Superior" i a l'entrega de diplomes dels Màsters Oficials en Gestió de l'Edificació i en Desplegament d'Aplicacions i Servicis WEB.

Si assistiràs a este acte et preguem confirmes la teua assistència abans de dilluns que ve 23 de febrer en l'adreça graduacion@eps.ua.es o en el telèfon 965903400 extensió 3333 (Adelardo)

A la finalització de l'acte tindrem un Vi d'Honor.

Una salutació

Fernando Llopis Pascual