JORNADA - Claves competitivas en la empresa: la seguridad de la información de negocio

Data de la notícia: 30-01-2009

Logo Grande

L'Institut Universitari d'Investigació Informàtica (IUII) organitza el 11 de febrer una jornada sobre la seguretat de la informació de negoci.

Des de l'Institut Universitari d'Investigació Informàtica (IUII) tenim el plaer d'invitar-li a participar en la jornada que sobre seguretat de la informació celebrarem a Alacant dimecres que ve 11 de febrer de 2009 a les 18:00h en el Saló d'Actes de l'Escola Politècnica Superior (Politècnica I) - Campus de Sant Vicent del Raspeig. La jornada versarà entorn dels temes següents:

• LA SEGURETAT DE LA INFORMACIÓ DE NEGOCI.
  • PROGRAMA INNOEMPRESA: IMPLANTACIÓ SUBVENCIONADA D'UNITATS DE GESTIÓ DE LA SEGURETAT DE LA INFORMACIÓ SEGONS LA NORMA ISO 27001:2005.

En la jornada s'abordarà principalment el tema de la seguretat de la informació com a avantatge competitiu per mitjà de la implantació de SGSI (Sistema de Gestió de Seguretat de la Informació), que té com a finalitat la protecció dels actius crítics de l'empresa per a assegurar la continuïtat de negoci davant d'incidents de seguretat. També es presentarà el programa Innoempresa 2009 de l'IMPIVA l'objectiu del qual és el suport a la innovació de les PYMES. Entre les accions que recolza i subvenciona este programa encontramos la implantació de SGSI i el seu certificat segons la ISO 27001:2005.

L'assistència a la dita jornada és lliure i gratuïta.

Tota la informació detallada sobre el programa de la jornada pot consultar-se en: https://www.iuii.ua.es/webs/jornada_seguridad/