Jornadas: Mujeres en la Informática, 22, 23 y 24 de octubre de 2008.

Data de la notícia: 05-09-2008

Logo Grande

Obert el període d'inscripció: 5 de setembre de 2008 - 6 d'octubre de 2008.

L'Institut Universitari d'Investigació Informàtica (IUII) organitza el 22, 23 i 24 d'octubre les Jornades: “Dones en la Informàtica”. Amb aquestes jornades pretenem donar a conèixer la contribució i l'aportació que les dones fan en l'àmbit de la informàtica i les noves tecnologies, fomentar-hi les vocacions científiques i tecnòlogues, especialment entre les joves però també entre els joves, estudiar la situació de la dona en les enginyeries -tant en l'àmbit acadèmic com professional- i analitzar com pot ser millorada.

• La inscripció és gratuïta.
  • Termini de preinscripció: 5 de setembre de 2008 - 6 d'octubre de 2008.
  • Reconeixement acadèmic: Convalidable per 2 crèdits CECLEC o reconeixement de 20 hores per l'Institut de Ciències de l'Educació (ICE).

L'assistència a qualsevol activitat d'aquestes jornades és d'accés lliure restringit a la capacitat de la sala. No obstant això les persones que vulguen obtenir reconeixement acadèmic haurien de fer-ne la preinscripció en línia a través de la pàgina Web de les jornades.

Pàgina Web de les Jornades