Segona edició de la Training League de Machine Dance!

Data de la notícia: 09-06-2008

Logo Grande

Dissabte, 21 de juny a les 9:30h a la Sala d'Estudis de la EPS

10 Equips, 2 Grups, 1 Lliga... és la segona edició de la Training League!. Vine a gaudir del Machine Dance dissabte que ve, 21 de juny a les 9:30h en la Sala d'Estudis de l'Escola Politècnica Superior. Aquest és el vostre moment de participar en la primera competició de Machine Dance per equips, tant si vau assistir com si no a la primera edició. La competició està oberta a jugadors de tots els nivells i la inscripció és individual, ja que els equips es formaran per sorteig abans de començar a jugar.

Si voleu passar-lo una bona estona i gaudir amb la competició de Machine Dance, ja podeu inscriure-us per a aquesta 2ª edició de la Training League. Encara que no està previst, és possible que en aquesta ocasió haja premis per als participants. Animeu-vos a participar!

Fil del fòrum oficial