Cinc investigadors de la EPS en el 2% dels més citats del món

Data de la notícia: 25-02-2021

Aquest estudi col·loca a 5 investigadors de la nostra Escola en el 2% dels més citats del món dins d'un total de quasi 7 milions de científics en actiu.

Des de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant, volem donar l'enhorabona i traslladar nostres més sinceres felicitacions a aquests 5 companys i expressar-los que ens sentim summament orgullosos d'aquest prestigiós reconeixement:

Augusto Beléndez Vázquez
José Antonio Caballero Suárez
Juan Antonio Conesa Ferrer
Rafael Font Montesinos
Antonio Marcilla Gomis

La revista PLOS BIOLOGY publica la classificació duta a terme per la Universitat de Stanford (els EUA), sobre la base de dades Scopus, per a avaluar l'impacte de les publicacions científiques.

Aquest estudi col·loca a 5 investigadors de la nostra Escola Politècnica Superior en el 2% dels més citats del món dins d'un total de quasi 7 milions de científics en actiu. El rànquing té en compte, entre altres factors de qualitat, la seua producció científica i el nombre de vegades que les seues investigacions han sigut citades.

Per a més informació visita la web de la publicació.