PRÀCTIQUES REMUNERADES EN L'OFICINA EUROPEA DE PROPIETAT INTEL·LECTUAL (**EUIPO)

Data de la notícia: 18-02-2021

(ACTUALITZADA) Presentació online del programa de pràctiques de l'OFICINA EUROPEA DE PROPIETAT INTEL·LECTUAL (EUIPO ) i de l'OFICINA EUROPEA DE PATENTS (EPO) denominat PA EUROPEAN SEAL dirigides a estudiants amb perfil tècnic.

ACTUALITZACIÓ: Les persones interessades a formar part del programa de pràctiques han d'enviar CV al següent correu electrònic: direccionml@ua.es

El dijous 4 de març, a les 13:00h, professors del Màster en Propietat Intel·lectual i Innovació Digital de la Universitat d'Alacant presentaran el programa de pràctiques de l'OFICINA EUROPEA DE PROPIETAT INTEL·LECTUAL (EUIPO) i de l'OFICINA EUROPEA DE PATENTS (EPO) denominat PA EUROPEAN SEAL dirigides a estudiants amb perfil tècnic.

Les diverses Oficines de registre de Drets de Propietat Intel·lectual constitueixen una eixida excepcional per als estudiants amb diversos perfils tècnics tant per al funcionament de les Oficines, cada vegada més robotitzades, com a més per al registre dels drets de propietat intel·lectual com fonamentalment les patents, models d'utilitat i topografies de productes semiconductors, entre molts altres.

La presentació es realitzarà a través de Google Meet: http://meet.google.com/anh-vfpb-ssb