Programa de Beques d'ACCIONA per a estudiants del grau en Arquitectura Tècnica

Data de la notícia: 03-12-2020

L'empresa ACCIONA ofereix beques per a estudiants del grau en Arquitectura Tècnica.

Estimades i estimats estudiants,
Els informem que l'empresa ACCIONA ofereix beques per a estudiants del grau en Arquitectura Tècnica.

La divisió de Construcció d'ACCIONA sol·licita la incorporació d'un/a estudiant en qualitat de Becari/a per a una obra d'Edificació a Alacant, amb una duració de 6 mesos de formació. Col·laborarà amb l'equip tècnic en el seguiment de l'execució del projecte, control dels costos, etc.
El/la candidat/a deure ser un/a estudiant d'últim curs del Grau en Arquitectura Tècnica, amb un nivell d'anglès C1 o superior.

El divendres 11 de desembre de 2020, a les 10.00 h. i a través de Microsoft Teams, es realitzarà una activitat per a informar l'alumnat sobre el Programa de Beques ACCIONA.

Reunió en Microsoft Teams
Unisca's en l'ordinador o a través d'una aplicació mòbil