Ignacio Páez Ubieta, diplomat d'Enginyeria Robòtica de la UA, entra en el rànquing SEDEA

Data de la notícia: 20-11-2020

L'alumne Ignacio de Loyola Páez Ubieta, diplomat de la segona promoció del grau en Enginyeria Robòtica impartit a l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant, ha aconseguit entrar en el rànquing elaborat per la Societat Espanyola D'Excel·lència Acadèmica.

Aquest rànquing té com a objectiu la identificació i reconeixement dels graduats més brillants de cada carrera. Per a això els atorga un distintiu que posa els posa en valor. Després d'una avaluació curricular multiparamétrica, duta a terme per la Societat Espanyola D'Excel·lència Acadèmica i la col·laboració d'un comitè de reconeguts catedràtics i experts en cada àrea de coneixement, se seleccionen als millors graduats a nivell nacional.

Logo SEDEA