CURS 'INTRODUCCIÓ AL BIM EMPRESARIAL EN OBRES PÚBLIQUES' (3 ECTS)

Data de la notícia: 08-09-2020

Logo Grande

Curs d'estiu de la UA del 21 al 25 de setembre, totalment ONLINE. D'especial interès per a estudiants de graus en Enginyeria Civil, Arquitectura i Arquitectura Tècnica, Màster en Enginyeria de Camins, Canals i Ports i afins. 3 ECTS (30 hores) de duració.

Curs d'estiu de la UA, del 21 al 25 de setembre totalment ONLINE. D'especial interès per a estudiants de graus en Enginyeria Civil, Arquitectura i Arquitectura Tècnica, Màster en Enginyeria de Camins, Canals i Ports i afins. 3 ECTS (30 hores) de duració.

L'objectiu d'aquest curs és proporcionar la informació teòrica i, especialment, pràctica, necessària per al coneixement de la metodologia/filosofia de treball BIM en l'enginyeria civil (EC), que implica nous estàndards del Project Management. Dirigit a alumnes, professors i a professionals relacionats amb EC i ECCP. Compta amb professorat de reconegut prestigi i amb dilatada experiència en el sector, que exposaran casos pràctics reals, tant en empreses privades com públiques.

Informació i inscripcions: