PREMI COIT-AEIT al nostre alumne Miguel Rodríguez **Preciado

Data de la notícia: 24-07-2020

El nostre alumne diplomat Miguel Rodríguez Preciado ha guanyat el Premi Nacional COIT-AEIT al Millor Treball Fi de Màster en Polítiques, Regulació, Sistemes i Projectes de Telecomunicació per la seua TFM: 'Xarxes Definides per Programari (SDN) utilitzant tecnologies Contrail de Juniper Networks'. ¡¡Enhorabona a ell i els seus tutors Adolfo Albadalejo i Carolina Pascual!!!

El nostre alumne diplomat Miguel Rodríguez Preciado ha guanyat el Premi Nacional COIT-AEIT al Millor Treball Fi de Màster en Polítiques, Regulació, Sistemes i Projectes de Telecomunicació per la seua TFM: "Xarxes Definides per Programari (SDN) utilitzant tecnologies Contrail de Juniper Networks". ¡¡Enhorabona a ell i els seus tutors Adolfo Albadalejo i Carolina Pascual!!!

XL edició dels Premis als Millors Projectes Fi de Carrera,
Treballs Fi de Màster, Tesis Doctorals i Millors Trajectòries Acadèmiques en Enginyeria de Telecomunicació 2019