#UAContenidos 2020 Demo Day de productes finals

Data de la notícia: 21-05-2020

Logo Grande

Esdeveniment de presentacions dels projectes de ABP desenvolupats pels alumnes d'Enginyeria Multimèdia de l'itinerari de Gestió de Continguts

Dimecres que ve 27 de maig a les 11:00h se celebrarà l'esdeveniment #UAContenidos on els alumnes deº 4 d'Enginyeria Multimèdia exposaran els seus projectes de ABP de l'itinerari de Gestió de Continguts.
L'esdeveniment serà retransmès a través del canal de Youtube de la UA

El programa serà el següent:
  • D'11.00 a 12.55 es realitzaran les presentacions dels projectes d'enguany: Hearmee, Bikko, Maître, LiveAway, Omu, Aulapp i Quasmic

• De 12.55 a 13.30 Elena Torro Martinez realitzarà la seua ponència "La vida laboral després d'estudiar Enginyeria Multimèdia"

Elena Torró Martínez és Enginyera Multimèdia per la Universitat d'Alacant i posseeix el Màster en Llenguatges i Sistemes Informàtics per la UNED. Ha estat treballant com a programadora en l'equip d'enginyeria de CARTO durant més de dos anys i mig, on la seua àrea d'experiència se centrava en el desenvolupament de solucions GIS mitjançant eines d'anàlisis i visualització de dades. Ara treballa en Tinybird, on desenvolupa eines per a analitzar grans quantitats de dades en temps real. Participa com a ponent en diversos esdeveniments tecnològics en els quals divulga sobre informàtica, programació i desenvolupament programari.

Us esperem a tots i us convidem a participar tant en el xat de Youtube de la UA com en xarxes socials amb l'etiqueta #UAContenidos

Més informació de l'esdeveniment: https://eps.ua.es/es/ingenieria-multimedia/gestioncontenidos/proyectos1920/final1920/uacontenidos-2019-20.html

Salutacions