L'equip de la Universitat d'Alacant és finalista de la segona edició del Vodafone Campus **Lab

Data de la notícia: 20-03-2020
Visites: 1917

L'equip de la Universitat d'Alacant ha arribat a la Final del Vodafone Campus **Lab en la seua segona edició.

L'equip de la Universitat d'Alacant format pels Estudiants de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials i l'Escola Politècnica Superior: Juan Francisco Valenzuela, Isabel Navarro, Ángela Sánchez, Yaiza Panís, Javier Martínez i Carlos Vélez, ha aconseguit arribar a la fase final del Vodafone Campus Lab. A aquesta fase solament arriben els 3 primers equips d'un total de 22 de d'altres universitats que van començar la competició a l'octubre.
L'experiència del Vodafone Campus Lab impulsa l'aprenentatge multidisciplinari a través d'una plataforma d'innovació, en la qual els equips han d'enfrontar-se a un repte triat per ells mateixos d'entre una varietat de reptes generals proposats per Vodafone.
El repte triat i resolt per l'equip de la Universitat d'Alacant es denomina CityTrav. En ell es tracta d'ajudar a les ciutats que es veuen desbordades pel turisme, millorant l'experiència dels visitants i alhora no alterant la qualitat de vida dels residents, utilitzant per a això les dades arreplegades pels dispositius mòbils.
La composició de l'equip multidisciplinari inclou els següents estudis:
- Grau en Administració i Direcció d'Empreses
- Grau en Publicitat i Relacions Públiques