Xarrada sobre adquisició, retenció i monetització en videojocs per a mòbils

Data de la notícia: 17-02-2020

La xarrada serà impartida el dijous 20 de febrer a les 16.00 en el Saló de Graus de la Politècnica I per Felipe Alonso, CTO de l'empresa From The Bench.

Actualment el principal model de negoci en videojocs per a dispositius mòbils és el “free to play”. Per a tenir èxit amb aquest model, és fonamental tant aconseguir que un gran nombre de jugadors entren al nostre joc (adquisició), com aconseguir que continuen entrant al joc de manera habitual (retenció) per a així poder obtenir ingressos (monetització) mitjançant sistemes com la publicitat o la compra de béns virtuals. En aquesta xarrada des de l'empresa From The Bench ens traslladaran la seua experiència en aquesta mena de videojocs, i ens explicaran diferents tècniques i eines que podem utilitzar en els nostres videojocs per a cadascun d'aqueixos tres objectius (adquisició, retenció i monetització).
Logo *FromTheBench
Aquesta xarrada s'emmarca dins de les activitats del Màster en Desenvolupament de Programari per a Dispositius Mòbils per al Mes Cultural de l'EPS, i està dirigida a tots els estudiants de Grau i Màster interessats en el desenvolupament de videojocs mòbils. Suposa un
interessant complement a la formació rebuda en les titulacions tecnològiques.

La xarrada serà impartida el dijous 20 de febrer a les 16.00 en el Saló de Graus per Felipe Alonso, CTO de l'empresa From The Bench.