Sessió tècnica sobre solucions constructives - Grup Valero i Placo Saint-Gobain - Mes cultural

Data de la notícia: 31-01-2020

Dijous 6 de febrer, de 12.30 a 14.30, a l'aula EP/0-23G de la Politècnica VI.

En el marc del projecte Carbon Risk Real Estate Monitor (CRREM) es presenta aquesta sessió tècnica on l'empresa Grup Valero presentarà les modificacions del CTE (dic.2019) i un catàleg de solucions constructives adaptades a aquestes exigències.

En la segona part de la sessió, l'empresa Placo Saint-Gobain realitzarà la presentació del V concurs Innovació Solucions Placo per a aquelles Universitats que imparteixen el grau d'Arquitectura Tècnica.

La sessió tècnica es realitzarà el dijous 6 de febrer de 2020, de 12.30 a 14.30, a l'aula EP/0-23G de la Politècnica VI.