Apunta't als grups A.R.A (alt rendiment acadèmic) i marca la diferència

Data de la notícia: 27-06-2019

ACTUALITZACIÓ 05/07/2019: si contínues estudis de Grau en Enginyeria Informàtica i et vas a matricular els dies 10 i 11 per haver aprovat tot abans de juliol, podràs sol·licitar grup ARA els dies 11 i 12.

El grup d'Alt Rendiment Acadèmic (ARA) pretén reforçar el potencial dels estudiants més destacats des de l'inici dels seus estudis universitaris oferint part de la docència en anglès, així com una sèrie d'ajudes i suports a la seua formació.

Només hi ha 25 places en cadascun dels grups ARA!

Com se sol·licita?

Si eres estudiant de PRIMER curs:

• Fes la matrícula en l'agrupació disponible del teu interès.
  • A partir de l'endemà podràs realitzar la sol·licitud a grup ARA a través del següent formulari:

> FORMULARI DE SOL·LICITUD GRUP ARA ESTUDIANTS DE NOU INGRÉS (del 16 al 21 de juliol

• Si la teua sol·licitud és acceptada, apareixerà modificada la teua matrícula en uns dies.

Si eres estudiant que CONTINUA estudis:
  • Fes la matrícula en l'agrupació disponibel del teu interès.
  • A partir de l'endemà podràs realitzar la sol·licitud a grup ARA a través del següent formulari:
> FORMULARI DE SOL·LICITUD GRUP ARA ALUMNES QUE CONTINUEN ESTUDIS (s'habilitarà de l'11 al 12 de juliol si vas aprovar tot abans de juliol i estudies Enginyeria Informàtica, i si no, podràs sol·licitar-ho del 4 al 9 de setembre de 2019)