Presentació de conveni Marque de Col·laboració

Data de la notícia: 08-04-2019

Conveni Marque de Col·laboració entre la Universitat d'Alacant i l'Institut Tecnològic de l'Energia i Recursos Hídrics.

Dijous que ve 11 d'abril  de 2019 a les 11:30 hores, en el Saló d'Actes de la Politècnica I, tindrà lloc la presentació del Conveni Marque de Col·laboració entre la Universitat d'Alacant i l'Institut Tecnològic de l'Energia i Recursos Hídrics. L'objecte d'aquest Conveni és el d'establir unes lleres per a la realització en comú d'activitats de divulgació, de formació i de recerca que redunden en benefici d'ambdues entitats.

L'acte comptarà amb la presència de José Luis Bernal Director General de l'Institut i Álvaro Sánchez Head of Programari Product House & Consulting and Power Academy Spain (SIEMENS).