CONFERÈNCIES SOBRE EFICIÈNCIA ENERGÈTICA EN EDIFICACIÓ

Data de la notícia: 31-01-2017

Divendres que ve 10 de febrer a les 12:00 hores en el Saló d'Actes de l'Escola Politècnica IV, impartides per membres del GRUP VALERO i del Projecte RENTALCAL finançat per la UE dins del marque H2020

Les conferències s'han organitzat dins del Mes Cultural de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant, i van dirigides a estudiants, professionals i empreses del sector de la edificación. S'impartiran el pròxim 10 de febrer a les 12 hores en el Saló d'Actes de l'Escola Politècnica Superior IV, amb la següent programació:

Conferències sobre eficiència energética:

"Solucions tècniques avançades parell la construcció sostenible"
GRUPO VALERO: Salvador Valero (Director Comercial), Gaspar Hurtado (Director de Projectes) i Pablo Palma (Responsable d´Eficiència Energètica).

"Projecte RENTALCAL: solucions de mercat per a l'eficiència energètica", finançat per la UE dins del marque H2020.
Paloma Taltavull de la Pau, Vicente Raúl Pérez Sánchez, Juan Carlos Pérez Sánchez i Raúl Tomás Mora García.