Taller de modelatge i animació amb Autodesk Maya

Data de la notícia: 24-01-2017

Logo Grande

La inscripció és gratuïta, i estarà oberta fins a l'1 de febrer o fins a esgotar les places disponibles

Dins de les activitats del mes cultural de l'EPS, es realitzarà una Xarrada i Taller de Modelatge i Animació amb Autodesk Maya, impartida per Pablo Lozano, animador 3D en la sèrie "The amazing world of Gumball" de Cartoon Network.

La xarrada tindrà lloc el dilluns 6 de febrer a les 19:00 en el Saló d'Actes de la Politècnica I, i tractarà sobre el treball que es duu a terme per a la creació del "The amazing world of Gumball". L'entrada serà lliure fins a esgotar l'aforament, i podrà seguir-se via streaming.

El taller de modelatge i animació amb Autodesk Maya tindrà una durada de 6 hores, i s'impartirà el dimarts 7 de febrer en el laboratori L27, i el dijous 9 de febrer en el laboratori L17, de 18:00 a 21:00. El taller està dirigit a estudiants de l'Escola Politècnica Superior, i per a assistir serà necessari inscriure's prèviament de forma gratuïta a través del següent formulari online (necessari usuari EPS):

La inscripció estarà oberta fins a l'1 de febrer, o fins a esgotar les places disponibles. L'assignació de places es realitzarà per ordre d'inscripció.